Bal gibi de olur !

gezi 4Dün akşam her zamanki gibi spor yapmak üzere salona gittim, dün her zamanki gibi bir gün değildi aslında, ama ben ona çok sıradan davrandım ve hafife aldım. Herhangi tarihi bir değer atfetmedim.. Etmeyeceğim de.. Etrafıma bir baktım, kanları fıkır fıkır kaynayan bir sürü genç kız, erkek en rahat kıyafetlerini giymiş özgürce spor yapıyordu.. Sürekli gördüğüm bu sahnelerin birden çok da basit olmadığını kavradım. Gezi gençliği, ya da gezi gençliğini takip eden nesil sonsuz özgürlük seçimini çoktan yapmıştı. Gıpta ettim hepsine, ve onların birer umut olduğunu tekrar anladım. Nefistiler, birden gözümde başka bir şey oldular ve ben çok ama çok gülümsedim. Onlar bizim çocuklarımız, bizim kuşağımızın yeni temsilcileri idi..

Salondan çıktım, Atatürk caddesine doğru yürüdüm, taytını giymiş, en gıcır spor ayakkabılarıyla, kulağında kulaklık, etrafını zerre kadar önemsemez halde koşan bir genç kız daha gördüm, oh be dedim ! Kafasına kaskını takmış, sukutırı ile özgürce sokaklarda dolaşan kızlar hayranım size, motorsiklet kullananı da gördüm..

Bizlerin özgürlüklerini aldıklarını zannedebilirler, bu kuşağın özgürlüğünü almanın o kadar da basit olmadığından eminim artık.

Sıkar biraz..!

Ve onlar, farklı seçimler yapmış olan yaşdaşları ile aralarında bir fark görmüyor, onlarla birlikte oturup kalkıyor, sürekli iletişim kuruyor, etkileşim içinde oluyorlar.

Bu da bana geleceğin düşündüğümüz gibi değil de daha farklı şekillendiği yönünde ipuçları veriyor…

Neden olmasın?

İlknur Kırbaş,

29.08.2014

2 Comments

Filed under YAZILARIM

2 responses to “Bal gibi de olur !

  1. ouvv, anladığıma göre mars’a yerleşmişsin. hadi hayırlı uğurlu olsun = )
    – 13urakD

Leave a Reply

