Asıl Şeytan Benim…

Bedenim sancıyor bazen, üzerime üzerime geliyor duvarlar.. Konuşamadıklarım, hiç konuşmayacaklarım üzerine tüm deyişlerim…

Zannediyorsunuz ki, birbirinizden farklısınız, zannediyorsunuz ki bir diğerinden daha üstünsünüz..

Keşke dağlar benim olsa da zirvelere tırmansam

Nehirler  benim olsa saatlerce izlesem, içinde zıplaya zıplaya yüzen  balıkları

En çok şellalerin dibinde olsam su sesleri bastırsın tüm gürültüleri..

Çıkın beynimden, çıkın gidin..

Bak yüreğime doğru sızlamalar başladı yine…

Ben sessizliğimin içinde yokolup gitmeye çalışırken, çekiştirip durmayın beni..

Buralara ait olmadığımı biliyordum zaten

Boşa kürek çekiyorum..Tüm enerjim tükeniyor.

Kendime ait bir dünyanın içine girip oradan hiç çıkmak istemiyorum…

Hiç bir şey olmamış olsun, incitenler hiç incitmemiş olsunlar…

Neyi ne kadar iyi yapmaya çalışsam da akıttığım iyilikler karşısında denge gereği beraberinde kötülükleri de yarattım.

Bana düşman olanların da sorumlusu benim..

Affetmek yüceliktir diyorlar.

Boş laf, kimsenin bana bunları yaşatmaya hakkı yoktu.

Özür dilemekle olmuyor bu iş..

Bazen unutabilirim, çoğunlukla unutabilirim. Kaldığım yerden de devam edebilirim..

Bu affettiğim anlamına gelmiyor.

Affedebilmek için yok etmek gerekiyor , yani hiç olmadılar ve olmayacaklar..

Biri beni inandırdı..

İkinci şansa ve kudrete inandırdı..

Kaçırdıklarımızın başka bir şeyi yakalamak için yeni bir şans yarattığını anlamamız gerekiyor artık..

Gerçek olan şu ki, vicdanımı kaybedemiyorum.. Adaletimi kaybedemiyorum…

Eski dönemlere bakıyorum hiç bir zaman sulh olmamış,

Kasırgalar, fırtınalar gibi insanların içine yerleştirmiş ulu bir savaşma , öldürme güdüsü var.. Şekli şemali yok bu ölümlerin..

İnsan içine konan güdünün esiri olarak yapıyor bunu.. Öyle doğmuş öyle dünyaya gelmiş.

Başka bir açıklama bulabilen beri gelsin. Sakın şeytan işi demeyin buna, insanın içinde olan şeytan deyin. Bu da Tanrı’nın işi.. İyiyi de kötüyü de yaratan o, ve hepsini varlıkların içinde birleştiren yine O..

Suçu şeytana atmayın.. Gerçek şeytan bizim içimizde, onu kontol edersiniz ya da edemezsiniz..

Mevzu bundan ibaret.

İlknur Kırbaş

06.05.2014

 

Leave a comment

Filed under YAZILARIM

Leave a comment