ES

rainbow in the darksensiz kocaman bir HİÇ’im..
Hayat suyum candamarım.
Sen varken, ben koca bir tanrı iken
Yokluğunda ne olduğumu bilemez haldeyim..
Bir garip duygu SARDI her yanımı
Başedebileceğimi zannerken
herşeye ama herşeye rağmen uzandığım
üzerine konduğum dalı kaybolmuş ışık tünelini göremez oluyorum
yoksa ben neyim
hani sonsuzlukta olsam
sonsuzluğumun derinlerinde dolaşsam tek amacım bu olsa yapayalnız kalsam,
yapayalnız olmak
ağırın en ağırı
beterin en beteri.
senin gösterdiğin sabrı kollayacak gücüm yok benim..
bir damla dahi akarken onu durdurup aktığı her anı
her türlü özümseyip duymak ve görmek için
algılamak için
beynimde ne varsa ortaya döküyorum
ama imkansızlıklara
başkalarının koyduğu kurallara tahammülüm yok artık
belki de yarın öleceğim
biliyor musun?
bunu biliyor musun?
sesine cevap verdiğim her anımda bir sonrasındakinde asla olamayacakmış gibi
zincirleri kırıp gelmeni sarılmanı istiyorum
belki bugün belki az sonra
ama kimbilir
yarın ben yokum
sen tutsak bırakıldığın çemberin dışına çıkamazken
ister misin, istemez misin bilemiyorken
ben çok daha basitim.
karnım acıkırsa yemek yer
uykum gelirse uyurum..
gerisini düşünmem..
tabutumda elimin içi boş olsun istemiyorum
tabutumda yatarken avucumdaki kalbi herkes görsün istiyorum
yeter ki yalan olma.
yeter ki geç kalma..
yeter ki adımını at
yeter ki beni kimsesiz koma…
benim saatim kurulu..

tik tak…
tik tak…
tik tak…

ve sonrasında koca bir “ES”

hayatın en büyük suskunluğunun adını “ben” koymadan önce!

İlknur kırbaş

26.04.2014
12:09

Leave a comment

Filed under YAZILARIM

Leave a Reply

